maandag 2 november 2020

Groeipijnen


Ik was in de zomervakantie naar een voetbalkamp in Dudzele waar ik voetbal speel. 

Toen we training hadden stond iemand super hard op mijn voet. Ik had  pijn maar ik deed gewoon door. De dagen erna kreeg ik alleen maar meer pijn aan voet en de pijn stopte gewoon niet. Mama dacht dat ik gewoon niet meer wilde voetballen maar dat is niet zo. 

Uiteindelijk zijn we naar de dokter geweest die zei dat het een ontsteking was. Ik mocht 2 weken niet voetballen en dan zou het over zijn. Na de 2 weken was het nog steeds niet beter en gingen we terug naar de dokter die zei dat ik naar een kinesist moest gaan. Gelukkig is de neef van mijn mama een sportkinie en daar ging ik dus naartoe. Die zei eigenlijk dat het helemaal geen ontsteking was maar een groeipijn. Ik droeg vroeger steunzolen in mijn gewone schoenen en in voetbalschoenen. Nu mag ik enkel nog in mijn steunzolen in mijn gewone schoenen dragen en niet meer in mijn voetbalschoenen omdat ik dan meer balgevoel heb.  

Squanto
klas 6