woensdag 25 april 2018

Herneming van de musical Peter Pan

Dit jaar hebben we als musical Peter-Pan gedaan. We deden het zo graag dat we het nog eens gaan doen. Een herneming dus. Er was ook teveel aanvraag naar, want er waren te veel mensen die wilden kijken. Dat is natuurlijk super leuk voor ons want we spelen super graag toneel. Ikzelf dans meer maar dat vind ik helemaal niet erg. Ik heb geen tekstrol maar ben wel de understudy van Tinkerbell. Dat is zo leuk. Ik heb ook een solodans. Daar had ik echt al zo lang van gedroomd om ooit een solodans te krijgen en is het uitgekomen! Ik ben een piraat, zeemeermin en een ballerina.
Normaal treden we op in de Biekorf en nu is het in Hof Ter Straeten omdat de Biekorf bezet was. Dat is wel jammer maar ook leuk want dan spelen we ook eens ergens anders. Vroeger hebben ze ook twee keer opgetreden in de Stadsschouwburg maar daar was ik jammer genoeg nog niet bij.
Dit jaar is het de 23ste musical waarvan ik er al drie van mee gedaan heb.
Alles samen gevat ik heb er supppppppppeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr veeeeeeeel zin in!!!!!!!!!!!!!!

Mira
klas 5