dinsdag 17 april 2018

Au Bellet

Ik vind op reis gaan echt mega leuk maar soms mis ik mijn vriendinnen en de klas. Vorige zomervakantie ben ik naar Moustoulat in Frankrijk geweest. Het is daar een super leuk vakantieverblijf. Er zijn drie huisjes, 1 klein, een middel en een groot huis en ook een camping. Ik vind het ook mega leuk dat er daar 6 paarden staan want iedere dag gaan we op wandeling in de bossen. Dat vind ik echt super leuk. Er is daar ook een zwemvijver, dat is ook wel super leuk. De eigenaars van het verblijf zijn goeie vrienden van ons. Dat vind ik ook wel tof. Dit jaar gaan we er ook weer naartoe, daar heb ik echt al mega veel zin in! En nu gaat de nieuwe vriend van mijn mama ook mee, dat vind ik wel spannend maar ook wel heel leuk. Het is wel echt heel lang rijden, ongeveer 8 uur. Maar wij rijden het nooit in 1 keer, we gaan dan ergens op hotel voor 1 nacht en dan rijden we weer door. We gaan dan ook altijd het stadje dichtbij gaan bezoeken en dan gaan we meestal ook veel shoppen. Dat vind ik wel mega leuk!!! Dus ik heb er alvast echt super veel zin in!

Ana-Lou
klas 5