dinsdag 9 januari 2018

Het schooljaar

Het schooljaar vliegt voorbij, dat vind ik jammer want we hebben zo'n leuke klas en de leukste meester van de wereld! Normaal zit ik al in het zesde, maar ik zat in een school waar je vier jaar in het kleuter moest in plaats van drie jaar. Dat vind ik niet zo erg want ik wil nog helemaal niet naar het middelbaar. Ik vind het veel te leuk in de school waar ik nu zit! We doen elk jaar een kerstmusical en we spelen ukelele en nog veel meer leuk dingen!! De meeste kinderen van onze klas zaten ook in die school waar je vier jaar in het kleuter moest, en daarom zitten we volgend jaar met kinderen in de klas die wel twee jaar jonger zijn. Dat is wel jammer dat ze onze leeftijd niet zijn, want nu hebben we echt een super leuke klas!! Ik kan me het niet voorstellen dat het zesde volgend schooljaar naar het middelbaar is, dat zou zo anders zijn. Gelukkig is het schooljaar nog niet voorbij!

Mila
klas 5