donderdag 5 februari 2015

Geloof in je dromen

Mijn grootste droom is uitgekomen. Ik reed nog geen paard. Maar al mijn vriendinnen reden wel paard en dan mochten we ook. Je denkt nu waarschijnlijk:" Wat heeft dit er mee te maken?" Maar dit heeft er eigen alles mee te maken. Omdat we nog niet paardreden was mijn droom nog niet om een eigen paard te hebben maar nu wel. Eerst was mijn droom om een eigen hondje te krijgen. En die is uitgekomen omdat we onze poezen verloren zijn. Nu mogen we wel een hondje maar dit is nu nog niet mijn grootste droom. Mijn grootste droom is om een eigen pony te hebben. Die is dus uitgekomen. En dat is zo gebeurd. Wij gingen naar onze verzorgpony’s. Er ging er één van weg maar dat konden we niet geloven. We hielden zoveel van die pony. Dan moesten we weer naar huis en we gingen eten. We zeiden:"Wij denken dat Indianice ( het pony’tje) niet gaat verkocht worden. Maar papa zei:"Ik denk dat hij al verkocht is." Ik keek zo raar naar papa van, hoe kan jij dat nu weten? en papa deed ineens teken naar mij dat hij hem had gekocht. Ik kon het niet geloven maar het was echt waar. Ik vroeg als ik het mocht zeggen tegen mijn zus. Want zij was haar handen aan het wassen. En mama zei:"Ja, je mag het zeggen." Dus ik zei het tegen zus en ze begon te wenen van geluk. Ze was zo blij en ik ook. Weet je, ik kan het nog steeds niet geloven. Dus wat ik nu weet is dat sommige dromen wel echt uitkomen.

Caitlin
klas 6