woensdag 4 februari 2015

Finn

Ik heb het liefste broertje van heel de wereld. Ik vind hem heel erg leuk. Maar soms is hij wel een beetje ambetant. Hij slaat en bijt soms als hij zijn zin niet krijgt, hij kleurt op tekeningen van mijn zus en dat is natuurlijk niet leuk. Als je een cake, koekjes of taart bakt dan wilt hij meehelpen maar dat is niet altijd even handig want dan smijt hij er al eens een ei naast of hij wilt roeren en dan vliegt het deeg eruit. Maar ja, hij is nog klein en dat hoort er nou eenmaal bij. Maar hij heeft ook een hele leuke kant. Hij speelt op de gitaar van mijn papa en zingt Mia van Gorki en hij kan ook heel erg grappig zijn! Dansen doet hij ook graag en dan is hij enorm schattig. Hij is nu ongeveer 2 en een half jaar oud. Ik en mijn broertje schelen 9 jaar. Ik denk dat hij nu ongeveer 4 weken naar de peuterklas gaat met een vriendje van bij de dagmoeder. Hij vindt het daar erg leuk, denk ik. Maar als hij thuis komt, is hij moe en geprikkeld. Hij is en zal altijd mijn kleine broertje blijven!

Luna
klas 5