maandag 22 oktober 2012

Het roeiseizoen

Er is weer een roeiseizoen voorbij. Het is wel tof, maar ook jammer. De vrienden zie je 3 maanden niet meer en je mist het plezier. Thuis is er ook plezier maar niet zo als de wedstrijden. Ik ben nu weer thuis in de weekends en doe minder trainingen. De wedstrijden zijn altijd tof samen met vrienden maar soms iets minder leuk door het slechte weer. Er waren wedstrijden met super mooi weer en wedstrijd met hagel. De wedstrijden werden nog nooit afgelast door het weer. Ik heb paar keer gehad dat er hagel was en je ligt dan te bibberen. Want als je op het water gaat, is het mooi weer en warm en dan doe je weinig kleren aan maar dan begint het te regenen of hagelen.
Het volgende seizoen ben ik de oudste van de groep en dan kan ik betere resultaten halen. Dit jaar was ik de vijfde van de 11- en 12-jarigen dat vind ik een goed resultaat. Ik ben benieuwd naar volgend jaar.

Ward
klas 6