vrijdag 13 januari 2012

Vakantie

Vakantie is leuk want je hebt dan dagen vrij. Je kan dan naar vrienden om te vragen als ze buiten gaan. Ik ga altijd buiten behalve als er niemand thuis is. Dan wenste ik dat het school was want dan heb je geen dag verspild en kun je je uitleven. Ik speel soms ook op de playstation 3 als er niemand thuis is. Dat is leuk maar ik verveel me dan nog. Zo kan je zien dat vakantie soms niet gepast is. Ik speel dan soms alleen buiten als er toch niemand is. Dan doe ik een toertje en rij ik een keer tot Damme. Dat is leuk want dan verveel je je niet. Dan kom ik thuis en dan is iedereen thuis. Maar dan kan ik niet meer buiten dan sms ik maar met vrienden. Wat kan ik anders doen dan? De volgende dag ga ik dan wel buiten met vrienden dan heb ik een leuke dag. Dan ben ik moe achteraf en wil ik gaan slapen. Maar ik moet dan nog eten. Dan ga ik slapen en dan is het school en moet je weer leren. En kinderen leer goed!

Giovanni
klas 6