donderdag 12 januari 2012

Kerstshoppen

De kerstvakantie was heel leuk. We waren veel op reis. Eerst gingen we vier dagen gaan slapen in Brussel. Dan gingen we twee dagen naar Frankrijk. In Brussel waren we naar Molenbeek en het was heel mooi het was net als New York met al die grote huizen. Als we binnenkwamen in Molenbeek stond er een groot standbeeld. Dat standbeeld was van twee mannen. De ene man zat in een riool die met zijn gezicht naar buiten keek en die hield de andere zijn voet vast, en de man deed alsof hij viel. De vallende man stond met zijn twee handen naar voren en papa maakte een foto van mij dat ik zijn twee handen vast hield en ook aan het vallen was. Het was er super. Zoveel grote huizen. We waren toen ook noch naar de Chaussette Gand, dat is de grote winkelstraat van Molenbeek. We hadden veel nieuwe kleren en schoenen gekocht. Ik wou zelfs dat de vakantie nog langer duurde om nog langer te blijven. In Frankrijk waren we naar Rijsel naar de Auchan. Dat is een super grote winkel! Er zijn daar honderden winkels en het zat daar vol met mensen. We hebben veel zitten shoppen en ik en mijn zus mochten alweer veel kleren kiezen. Op Oudejaarsavond was mijn grote broer gekomen. Het was super leuk! Hij heeft de DVD van Avatar gekocht, eigenlijk hadden we die al veel gezien maar het was wel een mooie film. Hij had chips meegebracht, voor de meisjes van K3 en het waren hartjesvormen, wat heel erg lekker was. En voor de jongens Bicky Burger chips, daar mochten de meisjes ook wel wat van eten. En tijdens de film was er ook vuurwerk waar we even naar toe gaan kijken zijn. Het was een super leuke Kerstvakantie. We hebben er allemaal van genoten.

Habiba
klas 6