dinsdag 8 november 2011

Marie

We krijgen van Kim een nieuw poesje dat Marie heet. Mijn buren hun kat is gestorven en het was een rostje en zij gaan weer een rostje nemen, zelfs 2. Wij gaan er maar 1 nemen want we hebben er al 3. Met Marie hebben we er dan 4. Van poesje krijg je veel liefde en vriendschap, ze worden graag gestreeld. Je kan er ook mee spelen buiten en binnen. Mijn poes Toulouse is de broer maar hij is ongeveer 5 maanden. Wij krijgen ons poesje zaterdag. Mijn buurmeisjes hebben hun poesjes van gisteren. Ze heten Bubbels en Caramel . Bubbels is beige met wit, Caramel is rost met wit. Caramel is de broer van Marie maar bubbels is niet de zus. Kim heeft de poesjes bij elkaar gelegd en zo zijn de katjes van de 2 moeders beginnen drinken. De kleine poesjes zij al proper en ze eten goed. Ik vind het super dat ik mijn katje krijg, mijn poezen ook denk ik.
Minoes is en kruising van een raskat en een straatkat. Mijn andere poes is origan, dat is en raskat. Toulouse is een straatkat. Marie is ook een straatkat.

Aurélie
klas 5