zondag 8 mei 2011

Archeon

In Archeon was het leuk en in de nacht verschrikkelijk griezelig boo wee. Was echt nog leuk zo dat je net zo echt in die verschillende tijden was. Het was gewoon echt gaaf ,wel hmm bijna alles toch. De Romeinse Tijd was zo … saai ik bedoel echt voor te sterven. Het was niet het leukste van alles maar ja ik had echt meer verwacht hoor. Prehistorie was gewoon LEUK! Leuk, leuk dat was het tofste dat we echt gedaan hebben in die drie dagen. Dat was mijn grote favoriet. Trouwens ik zal echt nooit die dagen vergeten want het was het tweede leukste avontuur met tweede bedoel ik eigenlijk dat er echt iets anders verschrikkelijks voor onze deur stond vorig jaar …… HOME! (ijzertijd) VRESELIJK leuk … (zucht) dat was een vreselijk avontuur. Archeon is echt de beste , ik bedoel dit was echt de eerste keer dat ik naar Archeon ging en het had me echt, maar echt overtuigd ! Iedereen ging blij naar huis. Maar die speeltuin was echt grappig en leuk in het zand en zo met je blote voeten. Of op die glijbanen , of met meme van die paal daar springen zonder je vast te houden. Maar het beste was dit spel van oorlog of legertje met heel de klas + 3&4 JEEEEEJ grappig. Zo iets leuks had ik nog nooit. Toch niet met Ibrahim, maar ja. Ik zal Archeon echt nooit vergeten zo’n spetterend avontuur had ik nog nooit!

Habiba
klas 5