donderdag 26 mei 2011

Het einde

Ik vind het superjammer dat het einde van het jaar al in zicht is. Ik krijg al zenuwen om naar het middelbaar te gaan. Het gaat allemaal zo snel. Ik herinner me nog de dag dat ik toekwam in Onze Bijenkorf alsof het gisteren was. Het is gedaan, het is allemaal bijna voorbij. Het klinkt raar maar ik zal iedereen missen. En nieuwe vrienden maken is fijn maar misschien zal ik nooit meer zo’n toffe klasgroep hebben als nu. Het is een super school van de eerste tot de laatste klas. Ik had graag al van de kleuterklas in Onze Bijenkorf op school gezeten, maar ondanks dat ik het later pas ontdekt heb, besef ik wel goed wat voor een leuke school het is. Ik hoop dat ze in het middelbaar ook zo’n leuke juffen en meesters hebben die heel de dag lachen en plagen, maar ik vrees van niet. Dat is een reden te meer om deze school nooit meer te vergeten. Ik heb het volste vertrouwen dat de rest van het jaar super zal zijn. En dan kan ik met een gerust hart zeggen: “Dag juffen, meesters, kinderen, vrienden en al de rest”.

Sara-Lisa
klas 6