zondag 4 april 2010

Lieve Nicole

Bij ons is Nicole op pensioen gegaan. Dat vind ik wel heel spijtig. Ik ben heel trots op haar want zij heeft 36 jaar met een heel goed hart goed gepresteerd. Ze heeft van ons ook nog een goede afsluiter gekregen. Hoe zou dat toch voelen, 36 jaar lang werken en zorgen voor al die kindjes en dan plots ga je op pensioen. Zij verdient wel een heel goed pensioen, dat wens ik haar van harte toe. Ik vond haar altijd een goede juf. Met heel veel liefde in haar hart. Zo'n mensen heb ik graag. Je kunt niet geloven hoe jammer ik het vind dat zij nu op pensioen gaat. Moest ik in haar plaats zijn, ik zou dat niet kunnen. Maar ik zou dan ook niet zo goed voor al die kinderen kunnen zorgen. Ze ziet er altijd zo vrolijk uit en dat maakt me blij. Ik hoop nu echt dat zij voor de rest van haar leven een heel gelukkig mens blijft. Geen zorgen meer, lang uitslapen. Een leventje zoals zij dat wenst. Want dat verdient zij ook. Dat is een juf om nooit meer te vergeten, wees daar maar zeker van.

Joy
klas 6