dinsdag 4 februari 2014

Verkocht

Ik rij nu al 3 jaar maar er is iets gebeurd. Mijn lievelingspony Frouke werd verkocht. Het was echt een nachtmerrie voor mij. Ja, ik ben er natuurlijk eens afgevallen en heel veel andere dingen maar ik hield van haar er was echt een band en ik barstte in tranen uit. Ik reed er elke keer op, keer op keer, dag na dag. Het was ook niet één van de liefste pony’s in de manege maar ik hield van haar. De lerares durfde het zelf niet te zeggen dat ze verkocht was. Maar ik snapte haar wel want ik zou het ook niet kunnen zeggen. Voordat ik zag dat Frouke er niet meer stond, was ik op weg van de wei naar de manege. Ik was toen nog aan het vertellen over Frouke. Toen ik er kwam vroeg ik me al af waar ze stond ik dacht dat ze in de stal stond maar dat was geen waar. Ik wou het vragen aan de lesgever. Ik kwam de bar binnen en Caitlin en Obe kwamen al naar me toe om het te zeggen dat Frouke was verkocht.
Zo ben ik het dus te weten gekomen. Nu ben ik al veel verder maar ik mis haar nog altijd na al die maanden. Wat ik allemaal beleefd heb met die pony was super tof maar ik weet dat het zo niet meer terug gaat komen. Er gaat echt geen dag voorbij dat ik haar niet mis.

Jade
klas 5