woensdag 19 juni 2013

Poesje

Woensdag heb ik een poesje gekregen van de manege. Ik heb het Zazou genoemd. We zijn eerst naar de dierenarts geweest want hij had vlooien. Dan ben ik te weten gekomen dat het een jongen was. Want als het een meisje was dan was het Nala. Zazou is zwart met witte pootjes. Zazou is speels maar ook een knuffelpoes. Als ik zijn eten maak, zit hij verschrikkelijk te janken. Hij speelt ook graag met je wimpers. Laatst in de zetel knipperde ik en hij sloeg in mijn oog. Bij de dierenarts heb ik hem gewogen, hij woog 550 gram en Flo mijn hond die woog 55 kilogram, dat was grappig om te zien. Hij heeft ook spuitjes gekregen tegen ziekten en vlooien. Hij speelt ook graag met papa’s zak, hij kruipt er in en bijt er in. Maar hij mag nog niet buiten hij is nog maar 2 maanden. Vorige week lag hij op mijn bed maar niemand wist dat. Ik wist het om dat hij op mijn kussen lag. En Flootje is ook een beetje jaloers maar dat gaat wel over zegt mama.

Wiese
klas 5