woensdag 19 juni 2013

Gewonnen

Op een dag heb ik in de krant een artikel over de nieuwste strip van kiekeboe gelezen (schijnheilig bloed). Onderaan in een klein hokje stond dat de krant 5 strips weggeeft je moest gewoon een e-mail sturen. Ik heb direct meegedaan aan de wedstrijd. Want bij de meeste moet je betalen en bij deze wedstrijd niet. Om mijn kans te vergroten hebben mijn mama en papa ook een e-mail gestuurd. Na twee dagen kregen we een antwoord dat we een van de gelukkigen vijf waren. Mijn ouders zijn dan de volgende dag in Brugge op de redactie van de krant mijn strip gaan halen. Ik kon niet mee wat ik zat op school. ’s Middag ben ik dan naar huis gegaan en kon ik eens vlug doorbladeren. Toen bleek dat de strip pas binnen een week in de winkel te koop was. Zo een nieuwe strip heb ik nog nooit gehad want normaal lees ik de strips uit de bib en die zijn dan al enkele maanden te koop. Het strip speelt zich af in Brugge. Het belfort de Meifoor en de heilige bloedkapel komen er allemaal in voor. Het heilige bloed word gestolen en later opgedronken door een vampier. Ik heb het strip al drie keer met veel plezier gelezen en leg het bij mijn verzameling. Het was de eerste keer dat ik iets gewonnen heb en dan nog direct een strip dat is nogal geluk hebben!

Dennis
klas 5