woensdag 19 juni 2013

Merkenveld

Het is bijna Merkenveld, eindelijk. Dat is de beloning van heel het jaar werken. Dan slapen we daar 1 nacht en zijn we daar twee dagen. We spelen dan ook een bosspel. We maken ook een kampvuur, dan moeten we takken gaan zoeken in het bos en dan vertellen de meesters een verhaal. We maken dan ook een wandeling door het bos. Vorig jaar zijn we eerst naar Plopsaland geweest als verrassing dat was super tof en dan mochten we bijna hele dag in het park rondlopen. Dan mogen we ook in het bos spelen dan doe ik en mijn vriendinnen altijd gek. Het is wel een beetje ambetant dat ik allergisch ben aan muggen dan spuit ik me helemaal in met muggenmelk en onze kamer ook. Dan stink ik wel maar het is het beste. Dan eten we ook daar het is daar echt super lekker. In de ochtend eten we cornflakes met boterhammen. Dan staan er allemaal kleine doosjes met confituur en nutella en middagen eten we ook boterhammen met kaas, hesp, confituur of nutella en in de avond eten we warm. Als we dan gedaan hebben met eten moeten er een paar de afwas doen dat is minder leuk maar het moet ook gebeuren. Wanneer de ouders komen dan zijn er hapjes en een drankje daar worden ook de diploma’s uitgedeeld en mogen we nog even spelen. Ik zie er nu al naar uit.

Luna
klas 5