dinsdag 14 februari 2012

Dysorthografie

Ik heb dysorthoqrafie. Dat is dat je het moeilijk heb met taal. Daar voor moet ik elke woensdagmiddag naar de logo achter het school. Dat vind ik niet altijd zo leuk want iedereen mag dan naar huis en ik moet dan nog een uur bij de logopedist oefenen. Ik moet er oefeningen over doen en moet er de regels er bij toe te passen. Ik kan wel mij regels maar het is zeer moeilijk om het toe te passen bij de oefeningen. Ik ga al vijf jaar naar de logo van het eerste leer jaar moest ik dan tijdens de middag in de refter was ik dan nog soms aan het eten. Vroeger moest ik ook voor de r uit te spreken ik kon dat niet goed. Want als ik een woord zij sprak ik de r niet goed uit. Mijn broer moest ook naar de logo voor directie. Mijn broer is het gestopt om dat hij bijna altijd huilend buiten kwam.

Ward
klas 5