dinsdag 14 februari 2012

Boy

Het was open dag in het asiel. Mijn papa, mama en ik waren aan het kijken naar een kameleon. Toen we naar de honden wilden gaan kijken zagen we er een die allemaal truckjes deed. We gingen verder. De 1ste rei waren allemaal kleine honden. De 2de waren erg boos die zaten dan ook binnen. De 3de en laatste rei waren de grote daar zagen mama en ik een golden retriever. We wilden niets zeggen tegen mijn papa want die houdt niet zo van honden. Maar voor de verandering was mijn papa degene die hem wou. Toen zei ik dat ik en mama hem ook wilden. Maar het mocht niet dus gingen we naar huis. Toen gingen we gaan slapen. De volgende dag moest ik weer naar school. Het verliep zoals anders. Maar toen ik weer thuis was zag ik iets het was de golden retriever van het asiel! Mijn mama en papa hadden hem gekocht toen ik weg was. Ik kwam binnen en de hond (Boy) sprong op me en begon me in mijn gezicht te likken. Ik stond recht en ging naar mijn papa en vroeg de hond zijn naam. Boy zei hij. Het was avond, we zaten in de zetel naar de tv te kijken Boy lag op de grond te slapen. Toen was het tijd om te slapen we gingen naar boven maar Boy ging ook mee. Omdat hij geen mand had, mocht het voor 1 keer. Na maanden begon Boy te bijten één keer zo hard dat hij van papa weg moest. Dus gingen we naar de dierenarts om hem te laten inslapen.

James
klas 5