zondag 24 januari 2010

Vervuiling

Vervuiling is slecht voor de natuur. Ik vind dat ze minder moeten vervuilen. In de meeste landen is er veel vervuiling. Ze kopen iets, eten het en smijten het papier of blikje weg in de natuur. Hoe meer vervuiling hoe slechter. Er kunnen overstromingen komen zoals in de film ‘The Day After Tommorow’, miljoenen mensen sterven. Ik vind dat niet goed voor de mensen. Zoals je weet, er zijn 4.5 miljard mensen te veel voor ons, dus het gaat heel moeilijk. Vervuiling in arme landen is niet zoals bij ons. Australië daar wil ik echt ook graag wonen zelfs als ze geen eten en drinken hebben. Het kan daar leuker zijn dan hier. Maar mijn gezin is Noord-Afrikaans, Marokko en zo. Maar vervuiling is nodig voor elektriciteit en het mens levend te houden, maar in elk land is er el vervuiling in kerncentrales en zo. Een ander woord ervoor is CO² dat zijn vervuilende gassen. Maar ik vind dat ze moeten na denken en minder vervuilen. Milieuvervuiling gebeurt in kerncentrales, zou ik daar baas zijn zou ik minder vervuiling doen maar dan hebben we ook minder elektriciteit.

Ibrahim
klas 6