maandag 5 mei 2008

Quizmaster Brecht

Zoals jullie wellicht al weten, gaan we elk jaar op kamp. Dit jaar was het weer naar Archeon, het is er daar super leuk. De eerste dag zijn we teruggekeerd in de tijd naar de prehistorie. Ik vond dat eigenlijk het tofste.
Vooral ’s avonds, lekker bij het kampvuur, liedjes zingen en dansen. Het was heel tof. Ik hoop ook dat iedereen de quiz goed vond. Het was de eerste keer dat ik dit maakte en ik zeg je het, is niet makkelijk. Maar mijn papa doet een beetje animatie in de buurt en hij doet ook quizzen. Hij gaf mij wat tips. Voor de rest bedacht ik alles zelf. Ik zou het weekend zeker nog eens over willen doen.
6delingen, geniet nu nog maar van deze luxe want in het middelbaar zal het een ander paar mouwen zijn! Ik vond het alvast heel tof en hoop dat iedereen het ook zo tof vond als ikke!!!

Brecht
klas 6