maandag 5 mei 2008

Blokjes snoepen

Ik heb nu al twee weken mijn beugel. In het begin moest ik er toch aan wennen hoor. Het was wel moeilijk, in het begin kon ik bijna niet eten want mijn tanden waren de eerste dagen heel erg gevoelig. Maar na een tijdje wen je er wel aan. Je moet wel drie keer per dag je tanden poetsen met twee tandenborstels en dat doe ik ook want als je niet goed poetst en ze halen je blokjes er af dan heb je allemaal witte vlekken op je tanden en dat wil ik niet. Wat ik niet zo tof vind is dat ik geen snoep mag eten. Volgens mij gaat het mij nooit lukken om dat drie jaar vol te houden. Maar ik zal het proberen, want ik wil rechte tanden en geen scheve. Elke maand moet ik op controle bij de orthodontist, dan spant ze mijn beugel een beetje aan en verandert ze de kleurtjes die op mijn blokjes zitten. Ik hoop alvast dat mijn beugel veel geluk zal brengen.

Lola
klas 6