maandag 5 mei 2008

Oerwormen

De oertijd vond ik al steeds een toffe tijd. Maar dank zij Archeon vind ik het nu dubbel zo leuk. Maandag 21 april zijn we met de klas vertrokken op driedaagse naar Archeon. We vlogen er al direct in met de oertijd. Dat was super! Maar wat minder smakelijk was dat ze in de oertijd ook meelwormen moesten eten. Nee, daar had ik geen zin in. Maar ik vond dan ook niet leuk dat ik de enige van de klas was die er dan geen at. Dus ik probeerde er dan maar één. Met veel tegenzin stak ik de nog levende worm in mijn mond en weet je het was zelfs nog lekker. Het smaakte gewoon naar noten. Wat dan echt super was aan de oertijd was het kano varen of het vuur maken en ook het kampvuur was zo tof. In een woord, geweldig! En dat was niet het enige … ik heb er ook van bijgeleerd. Archeon is super!!!

Anne
klas 5