donderdag 21 februari 2008

Wat brengt de toekomst?

Ik heb een probleem.
Ik moet een middelbare school kiezen.Vanaf het begin van het zesde leerjaar denk ik al. Maar ik weet nog niks. Misschien loodgieter, maar zo in een afvoerbuis zitten is toch wel vies. Of misschien bij de politie maar dan riskeer ik om gewond te raken.
Ik denk en ik denk maar ik weet geen beroep of naar welke school ik wil gaan. Ik kreeg al een paar informatie boekjes maar als ik nog geen beroep weet kunnen we geen school kiezen. Mijn mama denkt dat ik beter een basis richting zou nemen en dan in het derde jaar een beroep zou kiezen. Misschien heeft ze wel gelijk. Ik vind dit een grote stap.
Ik ga dan in het middelbaar met de bus naar school. En ik laat dan nog mijn vrienden achter. Nu nog het zesde leerjaar afwerken bij Wim en dan in het middelbaar zit ik een andere wereld.

Shaimy
klas 6