zaterdag 23 februari 2008

Bezoekjes hier en daar ...

Het gaat stukje bij beetje beter. In het begin vonden ze mijn mama en papa niet meer. Ze wisten niet waar ze zaten en ik ook niet. Toen hadden we een afspraak om te kijken hoe het met me ging. Ze belde aan en kwam binnen. Wie stond daar? Toch wel mijn mama zeker! Ik was blij dat ik haar zag en zij was blij dat zij mij zag. Ik had veel te vertellen aan haar en zij aan mij. Alles ging toen prima. En nu ook nog! Toen ik hoorde dat mijn oma en opa en halfbroer van papa’s kant gestorven waren. Dat was minder. Maar ja, een maand of 2 later had ik ook afspraken met papa. En alles ging ook goed. Ik ga ook veel naar mijn zussen, om de twee weken of toch één of twee keer in de maand. Mijn mama en papa komen ook maandelijks. Soms ga ik ook eens overnachten. Als alles goed komt en goed blijft gaan, mag ik terug naar mijn familie.Dat zou super zijn!!!

Darcy
klas 6