zaterdag 21 oktober 2023

Vriend

Jonas is al lang een vriend van me. Toen ik in het eerste leerjaar zat en hij ook zijn wij eigenlijk vrienden geworden. Hij was een van mijn allereerste vrienden. Jonas is best leuk als vriend en doet wel soms rare dingen waar iedereen van lacht. We spelen ook vaak buiten of ik bij hem en vorig schooljaar ben ik bij hem komen slapen. Het was best leuk, ik ben twee nachten bij hem blijven slapen. We hadden dat al lang afgesproken en normaal ging Marcel ook blijven slapen maar hij mocht niet dus we waren met twee. Als Marcel ging komen, gingen we normaal in een tent slapen maar we hebben gewoon in zijn kamer geslapen. We gaan elke dag alleen naar huis en het is best wel leuk dat hij ook alleen mag en we gaan ook bijna elke woensdag of zaterdag of zondag of in de vakantie samen spelen.

Jayden
klas 5