zaterdag 24 september 2022

Bobbejaanland

Ik ben zondag naar Bobbejaanland met papa zijn werk geweest. Ik ben op 3 achtbanen geweest die over kop gaan. We hebben daar frieten gegeten en ik ben op 3 attracties geweest die niet over kop gaan. Ook een waar in je hangt, ik ben daar 2 keer op geweest en ik ben ook op vliegende stoeltjes geweest. Ik ben ook op een attractie geweest waarin je draait. Ik ben op iets geweest dat heel snel draait, het draait naar voor en dan achteruit. Er was ook een splash maar daar ben ik niet in geweest want het regende en het was koud. Daarna zijn we nog naar de kermis geweest. Ik ben naar het lunapark geweest en we zijn mijn tante tegengekomen en dan hebben we oliebollen gegeten en dan zijn we nog naar mijn opa geweest want hij heeft een nieuwe puppy. Hij heet Baloe.  Dan zij we gaan eten met mijn nonkel en met mijn meter en toen zijn we nog naar hun huis geweest en daar heb ik nog een beetje Fortnite gespeeld met mijn nonkel. 

Ian V.
klas 6