zondag 21 november 2021

Gitaar spelen

Gitaar spelen is mijn hobby en ik doe het heel graag.   Hoe ben ik gestart met gitaar spelen? Ik ben aan mijn 5 à 6 jaar begonnen. Ik kon toen nog geen gitaar spelen. Ik ben dus veranderd van school naar DBijenkorf. Ik ben hier gekomen vanaf het 3de leerjaar. Ik zat toen nog bij Wouter. Er is op elke vrijdag op deze school een forum. Iedereen speelt een liedje voor de school. Ik heb toen akkoorden bij Wouter leren spelen.   Nu dat ik al ouder ben kan ik zelf ook al wat akkoorden spelen.   Ik zit ondertussen al in het 6de bij Wim. Nog  niet lang maar al een paar maanden. Hier leren we ook veel liedjes spelen en als je een akkoord wilt leren spelen kan je altijd naar Wim gaan en het akkoord leren spelen. In die paar maanden tijd heb ik al veel liedjes bijgeleerd. 

Vander
klas 6