maandag 1 april 2019

TNCR & de klas

TNCR is de beste band ter wereld!
Als ik soms verdrietig ben en dan spelen we muziek dan ben ik binnen de seconde weer vrolijk. Ik heb echt superveel zin in het optreden en ik hoop dat we nog veel kunnen doen met de band en misschien later als we ouder zijn nog afspreken om muziek te spelen.
Ik heb echt geen zin in het middelbaar want dan moet ik iedereen achterlaten dus ook de band. Maar ik hoop echt dat we met heel de klas nog veel contact gaan hebben. Jullie (de klas) kunnen supergoed muziek spelen en daarom is het nog leuker om muziek te spelen.
Als ik andere vrienden hoor praten over school klinkt het allemaal super saai maar bij ons is het echt veel leuker! Ik kan me veel beter concentreren op mijn werk nadat we muziek gespeeld hebben. Iedereen is zo lief en daarom is naar school gaan echt veel leuker. I LOVE DE KLAS!

Louise
klas 6