donderdag 28 maart 2019

Vooruit

Geef nooit de hoop op ook al sta je op het punt om te barsten.
Je zal nooit alleen zijn er zijn altijd mensen die van je houden.
Ik heb geen tijd om bang te zijn, ik moet doorgaan en nooit stoppen.
Ik hou niet van afscheid dat hoort niet bij me, niet bij mijn pad die ik volg.
Want afscheid bestaat niet. Het enige dat we moeten weten is dat wij ons verhaal schrijven.
Wij bepalen wat we doen. Ofwel gaan we de duisternis in of gaan we het licht volgen.
Jij kiest om voor altijd verdrietig te zijn of blij te zijn. Elk pad heeft een betekenis.
Dus ja, ik ben bang en verdrietig. Maar ik kan niet aanzien om me verdrietig te voelen.
Ik moet blijven geloven dat ik niet alleen zal zijn.
Misschien zit ik dan in een ander school maar ik ga nooit de kinderen vergeten die me hebben geholpen om open te bloeien.
Dus hoe donker de tijden zijn, ik zal niet opgeven. Ik wil vooruit.

Ella
klas 6