dinsdag 1 maart 2016

Dansen

Elke vrijdag ga ik dansen dat doe ik met Luna en Ymke. Na school ga ik dan meestal met Ymke mee Luna gaat dan ook mee.
Eerst danste ik in Bloso maar dat was maar tot het middelbaar, dus ben ik dan veranderd. Ymke zei dat 'Danza Dell Arte' een super goeie dansschool was en dan ben ik eens gaan kijken op een opendeurdag. Het zag er super tof uit, dus ben ik dan ook naar daar gegaan samen met Luna. Ik doe daar ballet en modern. Het is echt super tof! In het begin was het wel wat moeilijk want het ging allemaal wel snel, maar dat kwam omdat ik een redelijk grote achterstand had. Maar gelukkig kan ik nu al veel beter mee. Het is natuurlijk super tof dat ik dat kan doen met mijn vriendinnen. Binnenkort hebben we een optreden dus zijn we nu bezig met de dansjes te oefenen, het is niet zo gemakkelijk maar wel heel leuk! Ik ben echt heel blij dat ik daar dans want dansen is mijn leven. Hoe zou het zijn zonder dansen ... Ik word er vrolijk van en het is echt gewoon super tof! Maar ik wil één iets zeggen als je nu kan dansen of niet, het belangrijkste is dat je het leuk vind en dat je je amuseert!

Maya
klas 6