dinsdag 20 maart 2012

Busramp

De busramp in Zwitserland die is gebeurd, is zeer erg. Zeker voor de ouders van de kinderen en voor de overleden kinderen. En dat sommige kinderen andere dood zagen gaan. Ik heb net niet moeten wenen. Want het zijn kinderen van mijn leeftijd. Als ik het hoorde van mijn mama moest ik wel even denken hoe erg dat was. Er waren 28 doden waaronder 22 kinderen en 6 volwassenen. Als ik dan de tv aanzette dan keek ik direct naar het extra journaal. Ik zag hoe die bus eruit zag het was niet te doen. Heel de voorkant was kapot en de zijkanten waren beschadigd. Waar de buschauffeur zat kon je zijn plaats niet meer zien. Ik denk dat het een hele harde klop was tegen de muur maar ik weet het niet zeker. De bus was recht op een hoek van de muur van de pechstrook gebotst.

Ward
klas 5