dinsdag 17 oktober 2023

Pingpong

Dit is nu het tweede jaar dat ik pingpong doe. Ik doe dit jaar ook competitie dus elke zaterdag is er een match. Met vier van onze ploeg spelen we dan tegen vier van een andere ploeg. Je speelt dan tegen iedereen van de andere groep. De eerste die drie matchen wint die is gewonnen. Als je meedoet aan competitie krijg je ook een gratis truitje van de ploeg. Ik heb die nog niet maar ik ga dat nog moeten vragen aan mijn trainers. Elke dinsdag is er training in Sint-Lodewijkscollege van zes uur tot kwart over zeven. Ik kom altijd een beetje vroeger omdat je dan al kan opwarmen. Ze hebben dit jaar ook vier nieuwe tafels bijgekocht. Niet iedereen is dezelfde leeftijd als mij. Er zijn er in de club van 9 jaar maar ook van 40. Ik vind het superleuk. 

Juul
klas 6