maandag 10 oktober 2022

Titan Run

Mijn papa en Ise hadden meegedaan aan de Titan run in de Lilse bergen. Dat was de zondag. En ik heb ze een paar obstakels zien doen. Ze moesten door een buis gaan die buis was smal en die was zo half in het water, ze moesten ook een bal ergens over gooien, van een glijbaan gaan en dan landen ze in het water, ze moesten over een balk springen en op een touw klimmen en de bel raken. En nog veel meer. De wedstrijd was 10 kilometer. Ik wou graag meedoen maar je moest er 14 voor zijn. Dat vond ik heel jammer. Maar ik ga misschien een kleinere van 5 kilometer doen, daar moet je maar 10 voor zijn en ik ben 11. Dus ik zou hem normaal mogen meedoen. Ik heb de obstakels nog niet gezien. Dus dat wordt spannend. Ik hoop dat het toffe obstakels gaan zijn en een beetje uitdagend. Want als het niet uitdagend is dan is het toch veel te gemakkelijk. En als het te gemakkelijk is dan zijn we zo bij de finish. 

Jorre
klas 6