maandag 17 mei 2021

Naar het middelbaar


Over 6 weken loopt mijn lagere school ten einde. Dat zal mijn hele leven veranderen, want dan begin ik aan het middelbaar. Ik heb toch wel een beetje stress: naar een hele nieuwe school gaan is echt wel spannend! 

Ik was helemaal nog niet zeker wat ik zou kiezen totdat ik van Stamina, MSKA (dat is een dansschool met internaat), en OLVA hoorde. Nu weet ik zeker dat ik naar OLVA zal gaan, nu vraag je misschien waarom? Toen ik de school was gaan bezoeken, vond ik het al een hele toffe sfeer. Er stonden heel veel gedichten op de trappen en op de muren. De klaslokalen waren ook heel leuk ingericht. Het is heel dichtbij dus kan ik er makkelijk met de fiets naar toe. 

Ik voel dat ik de juiste beslissing heb genomen en ik kijk al uit naar de nieuwe start. Maar eerst nog een fantastisch einde in de Bijenkorf met mijn 6de klas.  

Léonne
klas 6