zaterdag 15 mei 2021

Mijn thuis

Ik woon in de ...straat nummer ...
Ik woon daar nu al 11 jaar. Ik vind het echt een super mooie plek.  We hebben een heel grote tuin ongeveer 3000 m².  In het achterste stuk is onze boomgaard. Er staan daar 2 kersenbomen, 7 appelbomen, 2 notenbomen, 2 perenbomen, 1 kweepeerenboom en 4 pruimenbomen. En ook dicht bij de haag staan er ook bosbessen struikjes. Is het middelste deel van onze tuin staat een perk voor onze hond en in de lente staat daar ook onze bakhoek en  er staan ook veel bessen struikjes en ook onze 6 moestuinbakken.
Daar staat ook onze schuur die bestaat uit drie delen het deel voor onze fietsen en in het tweede deel staan al onze tuinspullen en de zitgrasmaaier. En voor ons huis zijn er perkjes met bloemen en kruiden. In het stuk vanachter staat onze trampoline en onze frambozen struikjes. Er staan ook twee kompostbakken. In ons huis hebben we 4 kamers, 1 keuken, 2 badkamers, 2 livings, een praktijkruimte van mijn mama, 1 opbergkotje, daar is ook onze achterdeur en ook 2 WC’s.
Ik heb een hele grote kamer met drie ramen twee gericht naar de straat en één op onze tuin.
Ik vind mijn huis echt super leuk. Ik zou niet graag willen verhuizen. 

Orjan
klas 6