dinsdag 1 oktober 2019

Voetbal

Ik was 4 jaar en ik zaagde de hele tijd aan Pascal zijn oren:’Mag ik voetballen?’ Pascal zei elke keer:’Nee ventje, je moet 5 jaar zijn.’ Toen was ik 5 jaar en ik zei:’Ik ben 5 jaar nu mag ik voetballen he?’ Hij kon niets anders zeggen dan ja.
Nu voetbal ik al 6 jaar bij VK Dudzele . Ik heb al Pascal, Wim, Stefaan, Peter en Christophe gehad bij mijn groep. Maar ook soms van Nico, Andy of nog iemand anders bij een andere groep of als vervanger van onze trainer. Ik volg ook techniektraining met Robin en Maarten. Dat is om de 2 weken op zondag. Ik sta van achter en dat vind ik super leuk . Het eerste jaar dat we matchen speelden, vroeg de trainer eens wie zou ik achteraan zetten en toen zeiden Louis en Warre altijd Kobe, Kobe, Kobe want die kan dat supergoed. Dan had de keeper het iets makkelijker.
Ik hoop dat ik nog super lang mag blijven voetballen want wij hebben dan ook een superleuk groepje. Er zijn er af en toe bijgekomen en die spelen mee als een ander die al lang speelt. We zijn echte voetbalvrienden. In dit seizoen hebben we al alle matchen gewonnen.

Kobe
klas 6