woensdag 2 oktober 2019

Mijn knuffels

Ik slaap altijd met mijn knuffels omdat ik weet dat ze me beschermen. Stel dat er een gemene geest of een spook in mijn kamer komt dan beschermen mijn knuffels mij. Ze jagen dan de spoken en geesten weg en dan komen ze nooit meer terug. Als ik bang ben helpt het als ik tegen mijn aapie of mijn knuffels praat, dan kom ik tot rust en zorgen ze dat ik niet meer bang ben.
Ik vind het niet kunnen als mensen zeggen dat ik te oud ben om met knuffels te spelen en dat ik daar in geloof dat mijn knuffels me beschermen. Ik vind dat iedereen mag spelen, dragen, geloven of leuk vinden wat hij of zij wil. Ik vind dat je nooit te oud of te jong bent voor iets. Ik vind het echt speciaal dat mijn knuffels mij beschermen en dat ik ze gewoon altijd kan vertrouwen.

Wolker
klas 6