woensdag 29 april 2015

Naar het middelbaar

Ik ga binnenkort naar het middelbaar. Ik ga waarschijnlijk gewoon ASO volgen. Zaterdag is het opendeurdag van de middelbare scholen. Ik ga kijken naar de Garenmarkt, De Jozefienen en Sint-Leo. Ik ben ook al een keer tijdens school gaan kijken om te zien hoe het echt is. Dat was heel leuk. Toen ben ik de Frères, de Garenmarkt de Jozefienen gaan bezoeken. Het waren alle drie hele goeie scholen maar de Frères paste niet bij mij, het was een beetje te antiek. Ik denk dat ik naar de Garenmarkt zal gaan. Het is ook een kleinere school en de directrice kent al haar leerlingen. Ik zal deze school wel missen, ik zal mijn vriendinnen heel hard missen. Ook de leerkrachten zal ik missen. En ik heb hier veel geleerd en dat zal ik nooit vergeten.

Yara
klas 6