zondag 19 april 2015

Disneyland Parijs

Ik ben voor drie dagen naar Disneyland Parijs geweest. Dat was super tof. Ik ben op alles geweest. Ook in de wachtgangen was er al animatie. Wij zijn ook naar veel shows geweest. Een autoshow, een soort cinema en ook een blacklightshow. 's Avonds was er ook een lichtshow op het kasteel van Doornroosje. Je had ook een parade zoals carnaval maar dan met de Disneyfiguren. De hotels hebben ook een apart thema. Waar wij sliepen was het thema cowboys. De mensen die daar werken waren ook heel enthousiast. Ze dansten de hele tijd. Er waren twee parken: de studio’s en het park zelf. Mijn lievelingsattractie is de Aerosmith. Dat was in de studio’s. Je staat eventjes stil en dan tellen ze af van drie tot één en word je afgeschoten en ga je drie keer over kop. Er was ook veel volk. Voor twee attracties moest je vijfenzeventig minuten wachten. Mijn souvenir was het draakje van Mulan en een wekker van Darth Vader. Vijf jaar geleden ben ik ook al eens geweest naar Disneyland Parijs. Maar toen durfde ik nog niet op veel. Er zijn nu ook veel attracties bij gekomen.

Robbe
klas 6