donderdag 29 maart 2012

Middelbaar

Binnen een paar maanden is het alweer gedaan met het school eerst zijn het nog OVSG-toetsen, daarna kan je naar het middelbaar gaan. Als ik door zou gaan naar het middelbaar ga ik naar het kta Brugge, ik zou er dan houtbewerking volgen. Ik heb die keuze samen met mijn mama gemaakt omdat ik dat mooi en tof vind wat je allemaal met een paar stukken hout kan doen, je kan er kasten mee maken, deuren, tuinhuisjes, stoelen, tafels en nog veel meer… je kan ook je eigen creatie gebruiken en zelf iets mooi maken. De school KTA Brugge heb ik gekozen omdat mijn mama daar vroeger zat in school, mijn mama volgde ASO maar als ik doorga zal ik geen ASO volgen maar BSO omdat ik denk dat ASO ietsje te moeilijk zou worden voor mij. Ik zal natuurlijk ook mijn vrienden missen van in het lager maar de meeste wonen in Dudzele dus ik kan er nog altijd mee spelen.

Arno