maandag 28 november 2011

Spelen

Spelen is leuk, zo krijg je vrienden. Als er iemand nieuw is moet je er gewoon mee spelen. Al is hij saai, hij moet het gewoon worden in deze school. Dat heb ik graag. Ik wil dat hij dan mijn vriend is. Ik kan me dan altijd amuseren en dingen vragen. Ik speel ook als het school gedaan is. Dan ga ik naar Ziggy en Arno, die zitten in mijn school. Ik was de eerste die iets zei tegen hen. En vanaf dan speel ik met hen. Ze zijn leuk en grappig. Soms maken we ruzie maar na een tijdje zijn we weer vrienden. Daarom is spelen leuk. Veel mensen spelen met hun hond. Ik doe dat ook, we spelen soms een halfuur. Dan is zij moe. Ik speel dan nog door maar dan doe ze niet meer mee. Soms speel ik ook met mijn grote broer. Dan vechten we voor de lol. Dat is leuk, ik wou dat we dat meer deden. Maar dat gebeurt soms. Ik vraag het soms maar dan wilt hij niet. Ik speel soms ook met mijn kat maar die slaapt de hele dag. Soms ligt hij bij me en dan moet ik met hem spelen. Hij heeft dat graag. Ik en mijn papa spelen ook veel. Je moet dan ergens zitten, in de zetel of zo en dan probeert hij met een zacht balletje je hoofd te raken. Dat is massa’s leuk.

Giovanni
klas 6