woensdag 30 november 2011

Explo


Twee weken geleden begon Explo weer. Toen mocht ik muurklimmen en dat vond ik wel leuk want dat was mijn eerste keuze. Tweede week mocht ik naar het Zwin. Dat was dan ook weer leuk want dat was mijn tweede keuze. Volgende week ga ik naar de brandweer.
Bij muurklimmen was het wel leuk want eerst gingen in de turnzaal op de muur en dan gingen we naar buiten voor in de bomen te klimmen. Toen moest eerst Dries in de boom klimmen en twee soorten katrollen vastmaken. Dan kon je jezelf optrekken om omhoog te geraken. Door die katrollen halveerde dat je gewicht dus toen was dat ook gemakkelijker. In het Zwin was het ook
wel leuk, want toen zag je allemaal verschillende vogels zoals: roofvogels, uilen, gewone vogels, meeuwen en zwanen. Maar er waren er nog veel meer. Volgende week is het brandweer daar kijk ik ook al naar uit.

Arno
klas 6