donderdag 10 juni 2010

Plaaggeest

Pesten is gedrag van mensen die iemand anders daar veel pijn mee kan doen. Ik snap niet dat die mensen daar plezier in hebben. Het gebeurt zelfs dat de mensen die al veel gepest zijn op hun werk, zelfmoord plegen. Natuurlijk heb je dan nog het plagen en dat is minder erg. Soms is geplaagd worden niet zo tof maar soms is het best grappig. Je kunt geplaagd worden over dingen die je niet zo erg vind. Maar je kunt ook geplaagd worden over dingen die niemand weet en toch uitkomen. Plagen kan soms maar even duren maar ik word meestal een hele week met hetzelfde geplaagd. Mijn mama en haar vriendin plagen me de hele tijd door. Soms weet ik zelfs niet of iemand het meent of hij me voor de gek houdt of plaagt.
En dan heb je nog van die meesters …

Sara-Lisa
klas 5