donderdag 10 juni 2010

In de rij

Ik moest een beugel gaan dragen toen de tandarts merkte dat ik last zou kunnen gaan krijgen met mijn beet. In het begin zag ik er zwaar op tegen en vooral omdat iedereen die ik ken met een beugel zat te klagen hoe lastig en hoeveel pijn het wel deed. Maar als ik dan bij kinderen keek die al van de beugel afwaren, zag het resultaat er stukken beter uit. En toen dacht ik, dat wil ik ook, mooie rechte tanden. Nu ik zie hoe het vordert, vind ik het allemaal niet meer erg. In het begin toen de orthodontist voor het eerste mijn blokjes plaatste deed het heel veel pijn. Ik kon 2 dagen mijn mond niet toedoen en niet eten en mijn lippen zagen eruit alsof ze waren geprikt door een reuzenhommel. En op de koop toe was het ook juist mijn verjaardagsfeest. Ik ben blij dat we er nu mee begonnen zijn dat ik er maar 1 jaar in het middelbaar moet mee rondlopen. Nu ja ik heb het er voor over. Mijn broer zal me dan een andere naam dan konijn moeten geven. Wie mooi wil zijn moet lijden.

Anaïs
klas 6