vrijdag 27 november 2009

Jongens en dansen


Heel veel jongens doen aan voetbal, rugby en zo voort… en ik vind dat er aan de jongens ook eens dansen moet voorgesteld worden. Dansen is een sport voor meisjes en jongens. Veel jongens weten niet dat dansen leuk kan zijn en dat je daar je passie en emotie kan in leggen. In dansen zijn er veel stijlen. Elke jongen kan een stijl uitkiezen. Waarom zijn er toch zoveel jongens die achter die ene bal willen gaan lopen. De meeste jongens zien dansen helemaal verkeerd. Kijk naar Michael Jackson, hij danste ook en was ook geen meisje. Moest ik de baas van het land zijn dan zou ik zeker eens 1 dansles laten geven alleen voor de jongens. En als de jongens nu denken”Ik wil buiten spelen, ravotten”. Bij dansen kan je juist hetzelfde, ga gewoon buiten hiphop dansen ofzo. Ik vind dat jongens meer moeten gaan dansen.

Joy
klas 6