zondag 18 november 2007

Air Anne

Ik speel basket. Ik heb de sport basket gekozen want ik zag mijn zussen basketten en ik denk wauw,ik wil dat ook kunnen. Dus zo ben ik begonnen met basket. Basket vind ik een geweldige sport. Ik leer er andere mensen kennen. Het is een toffe groep. Ik heb ook een leuke coach. Als we een wedstrijd spelen en we winnen, denk ik: “Dat hebben we goed gedaan. En als we dan verliezen heb ik wel eens het gevoel: “Waarom hebben we niet gewonnen? Dat konden we wel. In de terugronde zullen we het bewijzen aan hen.
In de basket heb ik een super goeie vriendin. Vivi. Ze komt uit Bulgarije. Ze heeft me wat Bulgaars geleerd. Ze is grappig en leuk. Op Halloween is ze bij mij komen slapen. En mens, zo een pret dat we hadden. Toen ze er net was zijn we rond geweest voor snoepjes. We hebben heel de wijk gedaan. Sommige mensen waren vriendelijk anderen niet. Die deden zelfs niet open. Daarna hebben we nog naar de film Air Bud. Die ging over een hond die kon basketballen. Hij was prachtig! De dag erna hebben we nog wat gespeeld. Dan moest ze weg. Jammer!
Dat is al een van de redenen dat ik zo graag basket speel.

Anne
klas 5