donderdag 1 juni 2023

Mijn gezin

Wij zijn met 5 in ons gezin mijn mama, papa een mijn twee zussen. Mijn papa is elektricien mijn mama werkt in een rusthuis. Mijn 1 zus zit in het middelbaar en mijn 2de zus zit op de universiteit in Kortrijk. Mijn zus zit daar op kot. Ze komt enkel in het weekend naar huis. Dus in de week is het rustiger dan in het weekend. Ik ben wel blij dat ik ze dan zie. Mijn zus Amber zit in het 6de middelbaar. Volgend jaar gaat ze naar de hogeschool. Ze vierde vorige week haar 100 dagen. Mijn mama noemt Cindy, papa Wouter en mijn zussen Ymke en Amber. Mama is 44 jaar, papa 45 jaar, Ymke 19 jaar en Amber 17 jaar. En ikzelf ben Corneel ik ben nu nog 10 jaar, maar volgende week ben ik 11 jaar. Ik plaag mijn zussen graag maar zij vinden dat soms niet zo leuk. Soms plagen zij mij en dan plaag ik ze terug. 

Corneel
klas 5