maandag 22 mei 2023

Op het veld

Ik mag volgende week zondag mee oplopen met de voetballers. Ik ben heel blij. Mijn mama heeft mij een keer in geschreven voor een wedstrijd waar dat de kans heel klein is dat ik zou winnen. Want de namen van alle kinderen zaten in een pot. En er werd een naam uitgetrokken en het was dus mijn naam. Ik heb dus heel veel geluk. Ik moet een jeansbroek aandoen. Ik vind dat niet zo tof want ik vind dat dat een beetje spant. Gelukkig hebben we een losse jeansbroek gevonden. We mogen in de kleedkamers kijken en ook een gratis voetbalmatch kijken Gent tegen Eupen. Ik mag met Gent oplopen. Maar ik weet niet met welke voetballer ik mag oplopen. Ik mag via de VIP-ingang binnen. De match begint om 19:15 maar ik moet er zijn om 18:15. Ik heb er heel veel zin in. Ik hoop dat het een mooie wedstrijd wordt. 

Jorre
klas 6