zaterdag 24 september 2022

Middelbaar

Ik heb een beetje zin in het middelbaar. En ik twijfel nog of ik naar een richting van wetenschappen ga. Ik ben nog niet naar een school gaan kijken. Maar ik ga het later nog doen. Ik ga deze school wel missen. Want dit is een heel leuke school. We hebben zelfs een weide, een tuintje en tafels waar je met meerdere op kan zitten. En waarschijnlijk gaat dat op de andere scholen niet zo zijn. En dat is iets minder leuk. Dus ik zou eigenlijk liever in het lager blijven zitten. Het middelbaar gaat best wel ver zijn. Ik woon in Dudzele en in Dudzele zijn er geen middelbare scholen. Dus het gaat in Brugge of verder moeten zijn. En ik ga ook iets vroeger moeten op staan. Misschien met de bus heen en weer moeten gaan of met de fiets. Maar dat is niet zo erg. Gelukkig ben ik nog een heel schooljaar op deze school. Mijn zussen zitten ook in al in het middelbaar. De oudste zit in het Mia en de jongste zus zit in de Kunsthumaniora.

Jorre
klas 6